wtorek, 17 marca 2015

Acai Berry 6200 opinie

Acai Berry 6200 opinie i MOJE zdjęcia przed i po kuracji

Kiedyś nudnym wieczorem przeglądałam sobie różne specyfiki na odchudzanie i trafiłam na fajne opinie o Jagodach Acai. Jak tylko odłożyłam trochę grosza, weszłam na stronę producenta (tutaj link do strony) i zamówiłam sobie trzy opakowania i do tego jeszcze zielony jęczmień. Patrząc na moje "sadełko" byłam nieco zdesperowana i pogrążona. Ta oferta wydaje mi się najrozsądniejsza biorąc pod uwagę cenę, jakość i inne pozytywne Acai Berry 6200 opinie.
Acai Berry 6200 opinie ciąg dalszy
Paczkę zamówiłam jakoś w piątek a po weekendzie miałam ją u siebie. Oczywiście jeszcze tego samego dnia zaczęłam je łykać. Tą fioletową buteleczkę brałam po dwie tabletki dziennie a zielonej cztery dziennie (trzymałam się zaleceń). Kurację brałam przez około trzy miesiące tymi dwoma specyfikami naraz. Kapsułki są małe także nie ma problemów z ich połknięciem, sposób dawkowania znajduje się na opakowaniu. Suplement brałam ze swoimi lekami innymi na alergię i nie wywoływał skutków ubocznych. Na początku byłam trochę zdziwiona bo po pierwszych dniach nie widziałam efektów, ale koleżanki które mnie wspierały uspokajały, że to za wcześnie na efekty. Cierpliwie kontynuowałam kurację dalej. Z czasem zmniejszył mi się apetyt, jadłam te same posiłki tylko w mniejszych ilościach. Uregulowała się moja przemiana materii, bo czasem miałam problem z wydalaniem. Czułam się też lepiej, rano taka pobudzona jak po wypiciu kawy. Końcowy efekt jest dla mnie mistrzowskim dokonaniem. Sama jestem pozytywnie zaskoczona. Poniżej wklejam Wam zdjęcia, które robiłam sobie w tym czasie.
Przed podjęciem decyzji o odchudzaniu.

Po dwóch miesiącach stosowania AcaiBerry6200 i Zielony Jęczmień2000.

Efekt na dzień dzisiejszy.
Już powoli mi się kończą te tabletki, zastanawiam się czy nie domówić sobie jeszcze z jednego opakowania - bo jest naprawdę warto. Pewnie zrobię to jak tylko będę miała trochę więcej czasu. Jak macie jeszcze jakieś pytania do mnie możecie śmiało kierować poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na mojego e-maila gosiatymicka@gmail.com (w miarę możliwości będę Wam odpisywała). 
Na dziś już kończę i pozdrawiam Was cieplutko. Buźki:)
 
TUTAJ LINK GDZIE KUPIŁAM TABLETKI.

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ale przemiana faktycznie widać, że schudłaś

Anonimowy pisze...

jak działa to ja też sobie zamawiam

Anonimowy pisze...

Widziałam Cię jeszcze przed kuracją a teraz faktycznie trochę Cię "ubyło" - zmiana na +

Anonimowy pisze...

gdzie to kupić

Anonimowy pisze...

ja już kupiłam

Anonimowy pisze...

też sobie kupiłam ten jęczmień co pani i biorę go już miesiąc razem z tymi jagodami i ja schudłam cztery kilo prawie

renia pisze...

u mnie to się zaczęło od tego że zmieniłam pracę na przy komputerze i zaczęłam więcej jeść. zamówiłam z polecenia od koleżanki jagody Acai trzy opakowania i brałam przez trzy miesiące, dla mnie bomba! mało tego że schudłam to waga się utrzymała jak przestałam brać te tabletki. plus tego, że cena przystępna też

bidzia pisze...

polecam pierwsze po których schudłam ja sobie wzięłam jęczmień i acai

rozmaryna pisze...

mnie się po nich chciało mniej jeść szczególnie na noc i minęły mi zaparcia dla mnie ok bo się lepiej czułam i schudłam około 4 kg

mała kasiulka pisze...

ja nie mam zdjęć sprzed i po kuracji ale widzę zmianę i mój chłopak też. brałam jagody acai

KALINKA pisze...

Mi mój doktor polecił Acai z tej strony http://acaiberry6200.pl/ że tam są mocniejsze takie i dobre. Kupiłam tam i schudłam 19 kilogramów przez pół roku brania.